ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم آمریکا: همسایگان اسرائیل از عادی سازی روابط سود بسیاری خواهند برد حمایت مجدد ترامپ از جنایات اسرائیل در غزه شهادت ۲۹ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفت و گو کردند حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است شمال عراق از سوی ترکیه بمباران شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با داعش بازداشت کرد حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی - انگلیسی به شمال یمن (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مهار تورم و رشد تولید| عضو هیئت‌رئیسه مجلس: مردمی‌سازی اقتصاد رویکرد محوری برنامه‌های امسال مجلس است

  • کد خبر: ۱۵۶۱۸۹
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
مهار تورم و رشد تولید| عضو هیئت‌رئیسه مجلس: مردمی‌سازی اقتصاد رویکرد محوری برنامه‌های امسال مجلس است
عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان مهار تورم و رشد تولید گفت: کشور در پرتو مهار تورم و رشد تولید به اوج قله‌های پیشرفت و بالندگی دست خواهد یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، علی کریمی فیروزجائی با اشاره به شعار سال، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در ابتدای هر سال نقشه راه کشور در مسیر پیشرفت و اقتدار روز افزون را ترسیم می‌کنند که باید در اولویت برنامه‌های قوای سه گانه و آحاد مردم قرار گیرد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان، پیش نیاز تحقق اهداف شعار محور سالانه را عزم قاطع و تدابیر قوی اجرائی دانست و افزود: برنامه‌ریزی در جهت نیل به اهداف ترسیمی رهبر معظم انقلاب مأموریت کلیدی قوای سه گانه است. مهار تورم و رشد تولید در عرصه اقتصاد مقاومتی، اساس جهش آرمانی قابلیت‌های ممتاز ملت ایران است.

عضو هیأت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: مسئولان بخش‌های اقتصادی در ابتدای سال جدید در هم افزایی با خانه ملت با تمرکز بر رفع موانع رشد تولید و کنترل تورم مسیر عبور عزتمندانه از موانع چالشی را هموار کنند.

کریمی فیروزجایی با تأکید بر قابلیت‌های عمده اقتصادی کشور اتکا به توانمندی‌های داخلی و اندیشه‌های خلاق و پویای ایرانی را موجب اعتلای فرهنگی و اقتصادی دانست و یادآور شد: رمز پیشرفت و بالندگی کشور رهایی از وابستگی به اقتصاد تک محصولی است.

سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس گفت: علایق فرهنگی انسجام بخش ملی در پرتو اراده‌های ایمانی مردم و مسئولان، بسترساز تجلی پیشرفت آرمانی ایران اسلامی است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور افزود: اولین گام در حل چالش‌های اساسی کشور ریل گذاری اصولی برای فائق آمدن بر مشکلات ساختاری است. مردمی سازی اقتصاد در راستای تحقق رشد تولید و مهار تورم، رویکرد محوری برنامه‌های امسال مجلس شورای اسلامی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->